دیدار شورای مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد با آیت الله ناصری

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد :"کمیته امداد امام خمینی (ره) از افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است"

  آیت ا... ناصری ضمن بیان این مطلب در جمع شورای مدیران کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد اظهار داشت: حوزه های مختلف کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد باید رسیدگی بیشتری به محرومان و افراد بی بضاعت جامعه داشته باشند .

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد افزود: جدی بودن برای خدمت به محرومان باید سرلوحه کار امدادگران کمیته امداد امام خمینی(ره) قرار گیرد و خدمت بی منت و بانیت خدایی باشد.

امام جمعه یزد خاطر نشان کرد: مسئله اشتغال زایی و خودکفایی افراد زیر پوشش و کار فرهنگی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) بسیار مهم و اساسی است .

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد نیز در این دیدار با تبریک انتصاب شایسته حضرت آیت ا... ناصری به عنوان نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه یزد فقدان حضرت حجت الاسلام و المسلمین صدوقی که از یاوران صدیق محرومین در استان بود تسلیت گفت و در ادامه به بیان گوشه ای از عملکرد کمیته امداد در سال گذشته و همچنین سیاستهای کاری این نهاد اشاره نمود و اظهار داشت: شناسایی محرومین در محلات با همکاری 2 هزار معتمد محلی ، نیازسنجی نیازمندان ، ارائه خدمات هدفمند و زمان دار به مددجویان با رویکرد توانمند سازی و همچنین جایگزین نمودن پرداختهای قرض الحسنه به جای بلاعوض از جمله سیاستهای مهم کاری این نهاد است.

مهندس حمید نصیری افزود : خوشبختانه تعامل خوبی با موسسات خیریه درسطح استان برقرار گردیده که در این راستا بخشی از کار این نهاد به آنها واگذار شده است./

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا